Hjælp til eksamen

Hej Børns Vilkår

Jeg skal op til eksamen her om 2 uger, og jeg har trukket sagprosa. (resten af brevet er redigeret væk, er redaktøren bekendt)

Håber på svar fra jer 🙂

Pige, 16 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 16 år,

Hvor er det dejligt at høre og det lyder super spændende. Det er bedst, at du ringer ind til os på BørneTelefonen 116111, der kan vi hjælpe dig bedst og hurtigst.

Det kan også hjælpe dig at se på vores hjemmesider: www.bornetelefonen.dk er til børn og unge, og www.bornsvilkar.dk er mest målrettet til voksne.

Derudover har Børns Vilkår direktør deltaget i folkemødet på Bornholm, hvor skilsmisse området også blev diskuteret og vores anbefalinger for skilsmisse området, måske har du også hørt om det?

Vi er glade for at svare på spørgsmål og hjælpe med opgaver, som omhandler emner vi beskæftiger os med. Så det er rådgiverne også vant til og klar til at hjælpe dig med.

Vi har åbent 11- 23 hele året.

Held og lykke

BørneTelefonen

Andre der Hjælper

Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.

Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.

Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.