Brev
Hjælp :i
Hey
jeg ville bare gerne spørger om jeg kunne komme til at skrive med en rådgiver, da jeg føler at jeg har stærkt brug for råd til mit liv ?:i
Dreng, 15 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære du
Hvis du følger dette link>>, kommer du til vores chatrådgivning. Der kan du alle hverdage fra 11-23 og lørdage fra 13-17 logge på og skrive med en rådgiver i en times tid. Vær opmærksom på, at der kan være kø.
Kærlig hilsen BørneBrevkassen
Andre der Hjælper
Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.
Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.
Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.