Brev
følelser?
Hej,
Jeg er en pige på 14 år, jeg er sikkert ikke den eneste og nok heller ikke en af de personer som er hårdest ramt, men som sagt er jeg 14 år og lige kommet ud af min deprimation :/ du får lige min historie.. siden 1. Klasse er jeg blevet mobbet med jeg er tyk og lad os bare sige at jeg havde et stort temperament, hvor jeg har slået nogen tænder ud på mine klassekammerater og kastet en mursten i hovedet, men temperamentet forsvandt i 6. Klasse (fuldstændigt) så nu står jeg i en situation hvor jeg ikke kan hade nogen eller noget uanset hvor onde de er..
det er faktisk så slemt at jeg helst vil hades end at blive elsket.. Men uanset hvad så i starten af 8. Begyndte min deprimation eller det tror jeg i hvert fald, jeg prøvede inden for 14 dage at begå selvmord 5 gange.. (overdosis, kvælning falde og slå hovedet så hårdt, med en kniv og gå ud på en motorvej) men ingen af tingene lykkedes da jeg fx ikke kunne gå ud på motorvejen, for hvad ville bilisten dog tro?
Men i hvert fald begyndte jeg at gå til skolepsykolog som der bae fik mig til at få det værre.. det skal lige siges at jeg i sommerferien i 7. Klasse fik revet mit tøj af af 4 klassekammerater (som jeg stadig føler dårligt over jeg har oplevet) og jeg har også været udsat for en pædofil som kyssede og sådan på mig, men holder mig væk fra ham (han er min nabo i vores sommerhus så jeg lever i frygt for han en dag kommer ind Til mig)
nå.. det skal så også siges at jeg for ikke så lang tid siden (1-2 måneder siden) stod med en køkken kniv og prikkede min mor med den og jeg var tæt på at stikke hende ned, men min far kom og tog den fra mig..
jeg bliver slået af mine forældre når de bliver sure, for 2 dage siden blev jeg kylet ind i dørkanten med hovedet af min far, men det plejer dog at være min mor som gør det.. mit problem i forhold til andres er faktisk at jeg syntes jeg bliver alt for forkælet, men står i det dilemma: skal jeg stoppe med at blive forkælet? Nej… Skal jeg blive ved med at blive forkælet? Nej..
Så alt er meget forvirrende for mig, jeg tror jeg er sindsyg pga de mange ting jeg har gjort.. Du skal vide at jeg har snakket med min mor om alt det jeg har skrevet så det er okay.. Nå det var så for historien så du lige kunne lære mig at kende. Nå.. det jeg vil have hjælp om er at jeg ikke elsker nogen.. der er 2 drenge som inden for 1 måned har spurgt om vi skulle være kærester men har afvist..
jeg ELSKER ikke nogen? Jeg ser hellere folk døde, jeg vil heller ikke selv elskes? Er det normalt? Føler intet for nogen, jeg er ligeglad hvad der sker med dem? For altid at vide jeg er sådan en god ven og alt sådan noget men jeg prøver at gøre alt for mine venner for at se om jeg kan “opleve” hvordan det er at føle for andre, sjovt nok får jeg altid at vide af andre jeg er forstående. Desuden efter jeg kom ud af min deprimation så glæder jeg mig ikke til noget.. Håbet virkelig du kan hjælpe mig.. Tak,
hilsen Den sindsyge..
Pige, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige
Så vidt jeg kan se, har du indsendt dit brev 2 gange. Måske er det fordi, du mistede dit nummer? Du kan læse svaret på dit brev her >>
Kærlig hilsen BørneBrevkassen
Andre der Hjælper
Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.
Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.
Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.