Brev
Svimmel
Kære BB
jeg er en pige på 11 år..
Nu til mit problem…
hver gang jeg rejser mig op at min seng om morgnen, eller har siddet ned på en stol i lang tid, bliver jeg altid svimmel og derfor vælter tit og slår mig..
Er det normalt eller??
Kan det være fordi jeg ikke drikker nok vand..
Eller fordi jeg har en sygdom, eller fordi jeg ikke spiser nok.
Jeg vil meget gerne have svar hurtigst muligt før jeg slår mig endnu mere..
Knus..:)
Pige, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 11 år
Jeg synes ikke, det lyder helt normalt, at du bliver så svimmel, at du vælter og slår dig, så jeg vil opfordre dig til at gå til lægen sammen med en af dine forældre, lige for at få checket, om alt er, som det skal være.
Det er jo netop en læge, der kan se, om der er noget, der ikke er i orden, og som kan give dig en forklaring, så du forhåbentlig ikke behøver spekulere mere på det.
Kærlig hilsen fra BørneTelefonen