Brev
overrevet pikstreng
Hej
Jeg er en Dreng på 14 år.
jeg har en kæreste som jeg rigtigt godt kan lide og vi har sex ca. hver dag.
problemet er at vi her forleden lavede en position hvor hun ligesom sidder oven på mig og på en måde rider mig. men midt under akten kom der en mærkelig lyd, min penis begyndte at gøre jernedød ondt og der var blod over det hele.
Min pikstreng blev revet over og jeg kan næsten ikke gå.
mine forældre spørg hvad der er galt men jeg tør ikke sige til dem at jeg har haft sex.
hvad skal jeg gøre
plz hjælp
mvh Drengen med den overevede penis
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære dreng på 14 år
Det er godt, at du skriver herind, for det lyder ikke rart.
Hvis pikstrengen brister eller revner, som du har oplevet, er der nogle forskellige ting, du kan gøre. Du skal skylle den dagligt og holde den i ro i 2 uger (så meget som muligt). Så kan den hele og vokse sammen igen. Hvis du er bekymret, eller hvis det sker igen, kan du kontakte din læge.
Du kan fx ringe og snakke med lægen. Telefonnummeret finder du på dit sundhedskort. Alternativt kan du tale med sundhedsplejersken på din skole. Det kan måske være rart lige at vende det med en?
Hvis dine forældre spørger igen, kan du måske godt fortælle dem, at din pikstreng er sprunget. De behøver jo ikke vide, at det er fordi, I har haft sex.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål.
Mange hilsner BørneTelefonen