overrevet pikstreng

Hej

Jeg er en Dreng på 14 år.

jeg har en kæreste som jeg rigtigt godt kan lide og vi har sex ca. hver dag.

problemet er at vi her forleden lavede en position hvor hun ligesom sidder oven på mig og på en måde rider mig. men midt under akten kom der en mærkelig lyd, min penis begyndte at gøre jernedød ondt og der var blod over det hele.

Min pikstreng blev revet over og jeg kan næsten ikke gå.

mine forældre spørg hvad der er galt men jeg tør ikke sige til dem at jeg har haft sex.

hvad skal jeg gøre

plz hjælp

mvh Drengen med den overevede penis

Dreng, 14 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære dreng på 14 år

Det er godt, at du skriver herind, for det lyder ikke rart.

Hvis pikstrengen brister eller revner, som du har oplevet, er der nogle forskellige ting, du kan gøre. Du skal skylle den dagligt og holde den i ro i 2 uger (så meget som muligt). Så kan den hele og vokse sammen igen. Hvis du er bekymret, eller hvis det sker igen, kan du kontakte din læge.

Du kan fx ringe og snakke med lægen. Telefonnummeret finder du på dit sundhedskort. Alternativt kan du tale med sundhedsplejersken på din skole. Det kan måske være rart lige at vende det med en?

Hvis dine forældre spørger igen, kan du måske godt fortælle dem, at din pikstreng er sprunget. De behøver jo ikke vide, at det er fordi, I har haft sex.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål.

Mange hilsner BørneTelefonen

Har du spørgsmål til sex eller den første gang?

Den første gang kan for nogen være en stor ting. Og mange har allerede en forestilling om, hvordan det bliver. Derfor kan nogle opleve at blive nervøse, fordi de gerne vil have en god oplevelse. Men det betyder også, at det kan blive svært at slappe helt af. Nervøsiteten kan fx gøre det svære for drenge at få en stiv pik, og for pigerne at blive våde. Det bedste råd er derfor at tage det helt stille og roligt, og tale sammen om det.

Det er helt almindeligt at blive nervøs eller usikker omkring sin første gang. Måske du er usikker på, om du kan finde ud af det? Om du vil kunne lide det? Hvornår du er klar? Eller om du ser ”rigtig” ud?

Der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at se ud på. Kroppe og kønsdele ser forskellige ud. Læs mere her, og få flere gode råd til sex og den første gang!

Quiz om sex, seksualitet og krop

Kender du til myterne?