Brev
Hvad er der galt med mig
Hej
jeg er en pige på 11 år
når jeg er i bad tager jeg brusern ned på min tissekone og det føles dejligt men jeg gør det kun 1 gang per bad
jeg har udflåd og når det kommer ud er det mælkevidt men når det er tørt er det brunligt og ved ikke om jeg skal søge løgehjælp
please svar
Pige, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 11 år
Jeg kan forstå, at du er bekymret. Derfor er det godt, at du skriver herind.
Det lyder som en dejlig oplevelse i bruseren, og det er helt ufarligt og normalt. Hvis du vil læse lidt om lyst og onani, er der en rigtig god artikel her: http://privatsnak.dk/10-12/hvad-spoerger-andre-om/er-det-almindeligt-at-onanere-som-10-12-aarig/.
Jeg tænker ikke umiddelbart, at du skal være bekymret for dit udflåd. Måske kan det være din menstruation, der er på vej. For en sikkerheds skyld synes jeg dog lige, du skal skrive eller ringe til lægen. Måske kan du forklare det til din mor, så I kan ringe sammen?
Jeg håber, at det hjalp lidt.
Kærlig hilsen
BørneTelefonen