Brev
forhud
hej BB
når jeg trækker forhuden tilbage på min p*k er det som om den der streng for enden er får kort jeg kan godt få forhuden tilbage men den føles for kort og det ser heller ik helt rigtigt ud i forhold til nogle af de porno film jeg ser
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære dreng på 14
Tak for dit brev. Du er ikke den eneste med den bekymring, men jeg kan berolige dig med, at du ikke er færdig med at vokse endnu, og derfor vil jeg tro, at det hele retter sig til i løbet af de næste par år.
De pikke, du ser i pornofilm, er lidt urealistiske at sammenligne sig med. Kamera og billedbehandling forvrænger virkeligheden, og for det meste er både mænd og kvinders kroppe og kønsorganer vildt overdrevne i pornofilm. Prøv evt. at kigge på www.sexlinien.dk. De har et ret godt tema om unge og porno, og du kan også læse om gennemsnits-størrelse og udseende på pikke samt meget andet om krop og sex.
Mange hilsener fra BørneTelefonen