Brev
Er det usundt eller farligt?
Hej jeg er en dreng på 13.
Jeg onanere ret tit, men jeg kommer ikke. Men jeg synes at det er dejligt alligevel.
Er det usundt at onanere hvis man ikke kan komme?
Dreng, 13 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære Dreng på 13 år
Det er godt at du kan mærke, at det føles dejligt. Det er ikke usundt at onanere og ikke komme. Når du skriver 'at komme', gætter jeg på, at det kan betyde at få udløsning eller måske at der ikke kommer sæd ud. Begge dele er helt ok og du kan roligt fortsætte med at onanere og øve dig i at få udløsning og snart opleve, at der også kommer sæd ud.
Hvis du er mere nysgerrig på, hvad der sker kan du også kigge på rådgivningen www.PrivatSnak.dk
Kærlig hilsen
BørneTelefonen