Brev
Er det normalt?
Hej jeg er en pige på 14 år
Jeg er begyndt at onanere, men jeg synes at det måske har taget en smule over hånd. Jeg er begyndt at onanere omkring to gange om dagen. Det føles godt, men jeg ville bare spørge om det er normalt for en pige på 14 år at gøre det to gange om dagen?
Hilsen Cn
Pige, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 14 år,
Når det gælder onani er det meget individuelt, hvor meget folk onanerer, hvad man tænder på osv.
Jeg tænker derfor ikke, at du skal bekymre dig medmindre du selv føler, at det begynder at begrænse din hverdag. Så du for eksempel ikke har tid til at se veninder eller familie fordi du skal nå at onanere. Det lyder helt normalt det du beskriver, og så længe du nyder det og har det godt med det, så forsæt endelig. Derfor tænker jeg du bare skal gøre, hvad du føler for og føler du, at det begynder at tage for meget af din tid, kan du måske prøve at trappe lidt ned.
De bedste hilsner fra BørneTelefonen