Brev
Biseksuel?
Hej BB
Jeg er en puge på 16.
Jeg bliver vildt tændt, som i helt vildt når jeg ser på billeder af piger med bryster, røv, eller skede. Begynder at folde benene sammen ved MIN skede.. Og får dejlige tanker. Vil næsten stynne, hvis jeg kunne.
Faktisk en dag da min veninde og jeg var i poolen ved en ferie. Så vil vi forsjov skabe opmærksomhed forn nogle lækre fyre, ved at mig og min veninde snavsede, med tunge. (Hun tog det forsjov) men jeg blev helt våd og begyndte at tager hende på røven imens og gnide mig op ad hedde.
Hun grinte bare og sagde, Haha de er væk nu. Jeg følte mig anderledes? Senere tog vi på stranden, og jeg kiggede virkelig, efter pigernes bryster. Så kom der igen nogle drenge og følte bare jeg havde lyst til at gøre det igen. Spurgte hende så og hun sagde ja så kan de se hvor sexede vi er.
Men jeg to overhånd og begynde at give små stønne (ahh) lyde. Mens vi snavede vildt meget begyndte vi at tage hinandanen på røven. Og hun var med til det! Vi gik ind på hotelværelset og snavsede videre, tog tøjet af hinanden, og hun gav mig fingeren.
Så fandt jeg næste aften ud af at hun havde drukket lidt, og var ikke sig selv.. Derfor gjorde hun det, men jeg havde ingen undskyldning for at gære det. Jeg gjorde det vare. Hun tror jeg også drak, men det gjorde jeg ikke.
Men her kommer dillemaet så: er jeg biseksuel? For kan jo godt lide at få pikken op i mig og (lidt klamt at sige men..) sutte den, og gnide pikken. Men sammentidig elskede jeg den måde mig og min veninde stak fingeren op i hinanden, slikkede/suttede hinandens bryster, og sidst og IKKE MINDST snave.
Hvad er der galt? Passer det jeg tror, eller er det bare mig?
Hilsen A
Pige, 16 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære A på 16 år.
Mange tak for dit brev omkring dine tanker omkring seksualitet. Du beskriver, hvordan du bliver tændt af at se på piger, og at du har haft en god oplevelse med at kysse og kæle med en veninde på en ferie. Du spørger, hvad der er galt, og om du mon er biseksuel.
Jeg vil starte med at slå fast, at der absolut intet er galt med dig - tværtimod. Det lyder som om, du er ved at udforske din egen krop og seksualitet og undersøge, hvad du kan lide i forhold til sex.
Det lyder også, som om din veninde også var nysgerrig på, hvordan det føles at være sammen med en pige. Du skriver, at din veninde var lidt fuld, men ud fra hvad du beskriver, så synes jeg, det lyder til, at I begge havde lyst til de ting, I lavede sammen.
Grunden til, at jeg tænker det, er bl.a. din beskrivelse af, hvordan du så fint spurgte din veninde, om hun var med på at kysse igen. I var også begge aktive omkring at fortsætte på hotelværelset. Det er rigtigt godt, for det er selvfølgelig altid vigtigt, at være opmærksom på ikke at overtræde nogens grænser.
Det er helt normalt at være undersøgende i forhold til sit eget køn i teenageårene. Og det betyder ikke, at du nødvendigvis er biseksuel. Dog kan jeg godt forstå, at du har disse overvejelser, da det lyder til, at du kan mærke, at du tænder rigtigt meget på piger. Mit råd til dig vil være at tillade dig selv, med god samvittighed, at være tiltrukket af både drenge og piger - prøve dig lidt frem og vente lidt endnu med at lave nogle faste konklusioner omkring din seksualitet.
Det lyder lidt som om, du har gjort dig nogle overvejelser omkring din oplevelse med din veninde på ferien og det, at hun troede, at du (også) var lidt fuld. Ville du have lyst at tale mere med hende om, hvad der skete på ferien og spørge hende, hvordan hun havde det med det? Det kan jo være, hun går med lignende tanker omkring sin egen seksualitet, og I ville kunne få noget ud af at tale med hinanden om det.
Jeg håber, mit svar kunne berolige dig lidt, selvom jeg ikke kan give dig et klart svar på, om du er biseksuel eller ej.
Hvis du har flere spørgsmål, må du endelig kontakte Børnetelefonen igen.
Mange varme hilsner fra Børnetelefonen