Brev
Ved ikke hvad jeg skal gøre
Jeg er en pige på 11 og min kæreste slog op med mig en måned siden.
Jeg fortæller ikke mine forældre så noget her.
Men han mobber og driller mig hver dag
siger jeg er fucking dum og er lige glad med hvis jeg dør
jeg har ikke gjordt ham noget og vil flytte skole
men hvordan siger jeg til min mor eller hvad skal jeg gøre??
Pige, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 11 år
Det er godt du skriver herind, for det lyder ikke rart.
Det er ikke i ok, hvad din ekskæreste gør. Jeg synes, du skal prøve at tale med din mor om det. Hvis du synes, det er svært at sige det, kan du jo vise hende brevet her. Så tror jeg godt hun kan se, at der er noget galt.Og du har brug for hjælp til at stoppe din ekskæreste.
Måske kan du og din mor tale med din lærer og se, om I kan finde en løsning på problemet.
Kærlige hilsner
BørneTelefonen