Utro

Kære bb.

jeg er en pige på 14 år.

Jeg har en mega over fantastisk kæreste.

Vi kysser ikke overhovedet og vi har været sammen meget længe. Jeg har det fint med det. Det har han også men jeg kunne godt tænke mig at begynde på det. Har skrevet en lang besked omkring at jeg var okay med hvis han ikke ville men jeg ville gerne men jeg stadig forstod det osv osv.

Men her forleden var jeg på lejrskole. Vi lavede sådan en “leg” mig mine 2 bedste veninder og 2 andre drenge. Hvor at man har fem liv og så hvis man mister dem alle skal man kysse vinderen. Jeg tabte. Og vinderen blev en som jeg VAR forelsket i før jeg fik en kæreste. Folk render rundt og siger han kan lide mig osv. Osv.

Men jeg skulle så kysse ham. Jeg sagde jeg ikke ville men min veninde gjorde det så tænkte jeg. Ya fuck det. Så gjorde jeg det. Kyssede med en anden dreng.

Jeg var sådan ked af det men glad for at vide at nogle gad mig. Jeg elsker min kæreste mere en nogen anden! Det gør jeg virkelig!.

Men altså her om lidt tid har en af mine veninder og de to drenge snakket sammen om at sove sammen. Hvor vi også skal spille lidt spil. Kysse alt det der.

Jeg har sagt jeg ikke vil være med til de der kysse ting. Men alligevel vil jeg godt.

Altså. Jeg har en kæreste vi kysser ikke. Jeg vil gerne kysse. Der er faktisk en dreng der gerne vil kysse.

Jeg slår ikke op med min kæreste men, jeg vil jo heller ikke være en hoe. Han ved godt at jeg kyssede med en anden.

Han var ikke glad for det men han var glad for at jeg hyggede mig med mine venner. . Det vil jeg jo gerne gøre igen .

Men jeg tør ikke sige det til ham. Og jeg har ikke lyst til at være utro. Hvis han nu finder ud af noget.

Men alligevel vil jeg gerne have lov til at have det sjovt sammen med mine venner og veninder.

Hvad skal jeg gøre? Hjælp.

Hilsen pigen med en god kæreste

Pige, 14 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 14 år

Jeg kan faktisk godt forstå, at du på en måde nød at kysse med den dreng på lejrskolen. For det er da helt vildt spændende og nyt det med at kysse. Og når så dine veninder også gør det, så synes jeg, at det er klart, at du faldt for fristelsen.

Du har endda været så modig og ærlig at fortælle din kæreste om kysseriet. Det fortæller noget godt om jer to. Nemlig at du er meget glad for ham og ikke vil miste ham. Men også at I stoler på hinanden og ikke vil have hemmeligheder for hinanden. Det lyder som om I har et rigtig godt forhold.

Men, det lyder også som om, du faktisk er lidt utålmodig i forhold til det med at kysse. Jeg tror, du er ret klar til, at jeres forhold snart udvikler sig lidt mere.

Du har allerede forsøgt at fortælle din kæreste, at du er klar til at kysse. Det er super sejt gået  - og det var også en meget fin måde, du sagde det på. Du ville på ingen måde presse ham, kan jeg fornemme.

Men mangler du mon stadig at få svar på, om han også er ved at være klar? Hvis du gør, tænker jeg, at du nok bliver nødt til at spørge ham igen. Eller bare en dag kysse ham? Har du tænkt på den mulighed? Måske er han lidt genert og vil helst ikke være den, der tager initiativet.

Om ikke så længe skal du måske sove med dine veninder og de to drenge. Og du har på en måde lyst til bare kysse ham drengen, hvis I igen spiller spillet. Er det ikke rigtigt? Alligevel kan du også mærke, at det kan være svært for både dig og din kæreste, hvis du gør det.

Jeg tænker derfor, at du på forhånd skal beslutte dig for, hvordan du vil reagere, hvis nogen foreslår, at I spiller spillet. Vil du holde fast i, at du ikke vil kysse? Eller er det så spændende med det kysseri, at du vil vælge at gøre det igen? Så kan du jo forinden tale med din kæreste om, at du har svært ved at sige nej til spillet, fordi du er klar til at kysse. Samtidig kan du så også sige, at den, du allerhelst vil kysse er ham. Det kan være, at det kan få ham til at "vågne" lidt.

Her på BørneTelefonen har vi lavet en kysseguide. Den kan måske hjælpe dig: https://bornetelefonen.dk/kysseskolen

Jeg håber, at du snart får et dejligt kys af din kæreste. Du lyder SÅ glad for ham. Jeg tror, I to er meget heldige med hinanden.

Held og lykke fra

BørneTelefonen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.