Brev
Spørge en pige om kærester
Hey BB
Jeg har været sammen med denne he pige i over 2 måneder nu! Og syntes det er på tide at spørge hende om kærester, men gider ikke denne der originale måde “skal vi komme sammen” Agtig.
Tænker mere noget specielt en mega sød måde, men heller ikke for overdrevet som en helikopter tur.
Kan i ikke komme med nogle gode råd om at gøre det officielt på en meget speciel og ny måde? Det kunne være så dejligt.
Tak på forhånd! 🙂
Dreng, 16 år

Svar fra
Børnetelefonen
Hej dreng på 16 år!
Hvis pigen vidste, at du gør dig denne umage, ville hun allerede synes, at dét var mega sødt! Dét tror jeg!
Du stiller store krav til dig selv med hensyn til at finde en meget speciel og ny måde at spørge på. Gad vide, om ikke det vigtigste for pigen er, at hun kan mærke, du taler med hjertet?
HVIS du vil spørge på en måde, som man måske ikke har prøvet så tit, kunne du overveje at spørge pigen om, hvordan hun kunne tænke sig at blive spurgt. Dét ville være nyt!  Hun har nok gættet, at du kan lide hende og måske kan hun mærke på dig, at du går med nogle tanker. Gad vide, hvad hun ville sige, hvis du fortalte hende om, hvad du går og tænker på?!
Du kan overveje dette forslag. Måske er det for skørt. Måske får du mod på det. Måske får du en anden idé, som er bedre. Du kan også gå på opdagelse i nogle af brevene i Brevkassen og finde idéer dér. Eller du kan ringe til BørneTelefonen og tale videre med en af de voksne dér. Du er altid velkommen til at ringe til os.
Jeg ønsker dig held og lykke! Mange hilsner fra BørneTelefonen