Sex med søsters bedste veninde

Læs hele brevet
Svar fra

Børnetelefonen

Kære dreng på 15

Tak for dit brev. Jeg kan godt høre, at det virkelig går dig på, at du er vild med og har været i seng med din søsters bedste veninde. Jeg tænker på, om dig og din søsters veninde mon har talt sammen siden at I har været i seng sammen? Måske hun har gjort sig de samme tanker som dig og måske I sammen kunne finde en god plan for hvad I skal gøre i forhold til din søster?

Du skriver, at I stadig er vilde med hinanden og du ikke har lyst til at stoppe det. Du overvejer alligevel at gøre det, fordi du tror at din søster ikke vil synes, det er fedt, at I er sammen.

Jeg kan godt forestille mig, at det er rigtig svært at sige til din søster, at du har været sammen med hendes veninde. Derfor tænker jeg på, at det måske kunne være rart for dig, at du f.eks. fortæller det sammen med veninden? Det kan være rart, ikke at være alene om, at skulle fortælle noget svært og rart også at have en, som man kan tale med det om bagefter.

Du spørger, om du skal stoppe det med veninden, og det er svært at svare på, da det er en beslutning som kun du selv kan træffe. Jeg synes derfor, at det måske er en beslutning som du skal vente med at tage, indtil du har talt med din søster.

Du skriver også, at du har dårlig samvittighed, den samvittighed tænker jeg, kunne være rar for dig at komme af med. Jeg tror, at det er svært at komme af med den dårlige samvittighed så længe du går med det alene.

Har du mon fortalt nogle af dine venner, at du har været sammen med veninden? Eller måske hun har fortalt nogle af sine veninder, at I har været sammen? Ofte kan det være svært at holde helt hemmeligt, at man har været sammen. Derfor tænker jeg, at din søster måske får det at vide af nogle andre på et tidspunkt, hvis I ikke fortæller hende det. Tror du også det? Måske vil din søster blive mere ked af det, hvis hun hører det fra nogle andre end hvis hun hører det fra dig og veninden?

Som du nok kan læse, så har jeg mange spørgsmål. Måske du kunne have lyst til at tænke lidt over nogle af de spørgsmål og så kontakte BørneTelefonen på 116 111 eller skrive i chatten og tale videre om nogle af tingene?

Måske du allerede har talt med veninden om hvad I skal gøre og måske hun har lyst til at ringe eller skrive sammen med dig, så I måske begge to kan få nogle ideer til, hvad I kan gøre.

Du er selvfølgelig også velkommen til at skrive ind til Brevkassen igen. Jeg håber, at du kan bruge mit svar – også selvom jeg desværre ikke helt kan svare på dit spørgsmål.

Kærlig Hilsen BørneTelefonen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.