Sex med kæresten

Jeg har et problem..

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 3 år og vi har haft sex 3 gange eller sådan noget..

Hun har ikk lyst fordi hun får ekstreme smerte i underlivet og så mister hun lidt lysten.. Det kan jeg godt forstå men at hun afviser mig hver gang er lidt træls..

Kan godt forstå hun ikk gider hvis hun har ondt mens vi gør det og efter.. Men jeg føler bare det er fordi hun ikk har lyst til at havne sex med mig..

Hvad kunne årsagen være til det.. Og kunne det være fordi hun bare ikk har lyst

Hjælp mig!

Hilsen desperat dreng

Dreng, 16 år
Svar fra

Børnetelefonen

Hej 16 årig dreng

Hvor er du bare betænksom og omsorgsfuld overfor din kæreste. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have sex med hende.

Der kan være mange grunde til, at hun har ondt i underlivet under og efter sex. Hvis det først har gjort ondt et par gange, kan det sætte sig i hende som en negativ forventning hver gang I nærmer jer sex.

Hvis hun tænker for meget på, om det kommer til at gøre ondt, så spænder hendes krop op og det er svært at slappe af. Det kan også være fordi hun ikke har været klar nok, altså ikke våd nok. Så det kan være en måde, at gøre det mere behageligt for hende. Giv jer god tid til forspillet inden I fortsætter til selve samlejet.

Jeg vil foreslå dig, at tale med hende om det. Fortæl hende at du er vild med hende og også har lyst til sex med hende. I en periode kan I lade være med at have samleje, og have sex på andre måder. Brug tid sammen med at kæle, kysse og kramme og andet, som ikke samleje. Man kan pirre og nyde hinanden på mange måder, uden at have samleje.

På den måde kan hun måske slappe lidt mere af, da hun ved det ikke ender med samleje. Så kan I dyrke nydelsen sammen i en periode, og på et tidspunkt kan I forsøge jer med samleje igen.

Det kan også være at der er noget i hendes underliv, der giver smerter. Men det kan kræve at man får en snak med en læge eller en gynækolog. Du kan læse mere om, smerter ved samleje på sexliniens rådgivning: https://www.sexlinien.dk/emneside-seksuelle-problemer/smerter-ved-samleje.aspx  Her kan du også skrive; smerter ved samleje, i søgefeltet, så dukker der mere info op. Måske kan I kigge på det sammen, og blive klogere på, hvad I kan gøre ved det.

Hvis hun er helt afvisende overfor dit ønske om sex, må du jo overveje om du kan leve uden og tage konsekvensen af dette.

Jeg håber, at I får en god snak og jeres forhold bliver beriget.

Kærlig hilsen

BørneTelefonen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.