Brev
Onani?
Hej BB!
Jeg er en dreng på 12 år og jeg har mødt en helt vildt sød pige og hun har sendt et billede af hende nøgen og jeg onanere til det hver aften.
Er det Mærkeligt eller anderledes?
Dreng, 12 år

Svar fra
Børnetelefonen
Hej dreng på 12.
Det er helt normalt i din alder, at man begynder at interessere sig for det seksuelle. Det er også helt naturligt at onanere til billeder. Så det er ikke mærkeligt eller anderledes.
Jeg synes det lyder rigtig dejligt, at du mødt en pige, der er vildt sød. Det er bare super fedt.
Men jeg vil gerne komme med en lille opfordring til dig og andre der måske læser dit brev. Du skriver, at pigen har sendt et nøgenbillede af sig selv til dig. Det er både sjovt, dejligt og vildt spændende. Måske du også har sendt et til hende?
Jeg vil bare gerne lige fortælle, at man skal være forsigtig med at sende nøgenbilleder af sig selv til andre. I din alder kan man hurtigt blive forelsket, men man kan desværre lige så hurtigt blive uvenner. Jeg har talt med børn på BørneTelefonen, som har sendt et nøgenbillede til en kæreste. Desværre var der andre der også så nøgenbilledet, da de ikke var kærester mere. Det er rigtig ubehageligt for den det går ud over og det er ikke lovligt at dele nøgenbilleder af andre til andre.
Nu må du  ikke tro, at jeg tror du kunne finde på det, eller den søde pige kunne finde på det. Men det kunne måske være en god idé, at du snakkede med hende om de ting, jeg lige har skrevet, så I laver nogle fælles regler.
Jeg håber du får mange hyggelige stunder med den søde pige du har mødt.
Mange hilsner fra BørneTelefonen.