Kommer jeg aldrig i kontakt med ham igen??

Kære BB.

For det første, vil jeg sige tak for de problemer i har jeg hjulpet mange andre med inklusiv mig… derfor håber jeg i også kan hjælpe mig med dette!<3

Jeg spiller tit moviestarplanet og har snart gjordt det i 2 år.. I løbet af de 2 år har jeg udviklet et forhold til en dreng på min alder.. og er stadig “sammen” med ham i dag.. På et tidspunkt hvor jeg blev drillet med at jeg var forelsket i en anden.. blev jeg nødt til at forsvare mig, og kom til at sige at jeg havde en kæreste.. Hvilket jeg i princippet havde.

Jeg sagde det så til Emil som er er han jeg er sammen med, han støttede mig selvfølgelig omkring emnet og kunne godt forstå min handling.. Og jeg blev umådeligt glad da han (skrev) : ” Godt så har jeg en kæreste, perfekt!<3″. Og han mente det squ! Vi har de samme interesser han gik til håndbold jeg går stadigvæk til det! Han spiller guitar, og musik har en ret stor indflydelse på mit liv, fordi mind forældre prof. Musikere.

Vi skrev efterhånden hver dag sammen og var ikke i det mindste i tvivl om at han var en dreng på min alder.. Især fordi at han gik i samme klasse som min bedste veninde derinde, som kendte ham! Jeg blev så liderlig hver gang jeg fik frække/søde beskeder fra ham som: Hej smukke, hvordan går det, eller Jamen se! Endelig kommer prinsen til det han endentlig leder efter: Hans prinsesse!

For hver dag blev min lyst til at møde ham større og større.. Til sidst fortalte jeg mine følelser for Emil og det vi midten af august.. Han sagde inviter ham på besøg hvis bare jeg er hjemme er det okay. Det var ret overvældende og overraskende at han lod ham komme på besøg! Jeg var fuldstændigt lammet.. kunne slet ikke finde min krop og stod seriøst og græd af glæde!

Først kiggede min far på som om jeg var retarderet eller noget, bagefter blev hans blik mere alvorligt og ham spurgte bare hvad der var galt..?! Jeg svarede bare glad: “Ikke noget!”. Jeg tærede tårende væk fra mine kinder og smilede på hele femøren! Jeg fortalte så Emil hvad min far havde sagt og han blev ligeså lykkelig som mig.. Han sagde han ville spørge sine forældre næste dag om han måtte..

Han kom ikke på næste dag men heldigvis var min “backup” online og min bv ringede til ham.. Efter nogle minutter svarede hun at han ikke måtte og at hans stemme lød som om han var lige ved at bryde ud i gråd.. Det gjorde mig jo utroligt ked af det! Han har ikke været online siden og jeg overvejer seriøst at begå selvmord fordi jeg føler at se ham er det værd! Hvad nu hvis hans forældre har sagt at han ikke må snakke med igen nogensinde? Jeg kan ikke leve uden ham, og jeg mener det.. Livet gir ingen mening hvis man ikke lever sammen med folk man elsker og mest af alt syntes jeg at familie, venner og alt andet er lige meget fordi der også er noge crap på de områder!!

Hvad skal jeg gøre for at komme i kontakt med ham? Det skal lige siges at jeg snart bliver 11 at jeg går i 5 klasse og at jeg er ret langt fremme i puberteten.. (fik mens i sommer!)

– Den knuste!:(

Pige, 10 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 10 år

Tak for dit brev. Jeg kan godt forstå, at du er ked af at have mistet kontakten til ham, du er forelsket i.

Du fortæller, at du er sikker på at Emil er den, han udgiver sig for at være, fordi din bedste veninde går i klasse med ham. Man skal jo huske på, at når man er på nettet, så kan man sagtens lade som om man er en anden, men det lyder som om, at det er du opmærksom på, og det tænker jeg er rigtig fornuftigt.

Du skriver ikke noget sted i dit brev, hvor langt dig og Emil bor fra hinanden..? Kan det være derfor, hans mor har sagt, at han ikke må besøge dig..? Det kan jo også være fordi de ikke er sikre på, at du er den, du udgiver dig for at være. Der findes desværre folk på nettet, som prøver at snyde andre, især børn, så måske er det det, de er bange for..?

Jeg tænker, at der er flere forskellige ting, du kan gøre for at komme i kontakt med ham igen. Tror du, at det kan være en mulighed, at du besøger din bedste veninde, som går i klasse med ham, og at I så sammen går over til ham..?

Det kunne også være en mulighed at få din bedste veninde til at snakke med ham igen for dig, og høre hvad søren det er der sker. Måske det også kunne være en mulighed, at du skriver et brev til ham, hvor du fortæller, hvordan du har det. Så kan du jo eventuelt skrive, at hvis det er fordi hans forældre er bange for, at du ikke er den du udgiver dig for at være, så kan de ringe til dine forældre..? Tror du, at det kunne være en mulighed..?

Jeg håber det bedste for dig, og at du snart kommer i kontakt med Emil igen.

De bedste hilsner

BørneBrevkassen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.