Kønsbehåring..

Hej BB.
Jeg skriver til jer pga. jeg har et problem.. Alle drengene i min klasse har større tissemænd, muskler og mere kønsbehåring. Dette får mig til at tænke om der er noget galt med mig? Jeg har overbevist mig selv at det kommer med tiden, men nu er jeg altså 16. Jeg var tæt på at have samleje med en pige, men hun afviste mig pga. min tissemand…

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? Alle drengene praler om at de knepper deres kærester så hårdt. At hun råber så man kan hører det på den anden side af gaden.. Hvad skal jeg gøre?

Mvh S…….. P……. G……

Dreng, 16 år
Svar fra

Børnetelefonen

Hej S........ P....... G......
Tak for dit brev. Godt at du har skrevet. Jeg tror, det er en bekymring, som du deler med mange andre drenge.

Det er super forskelligt, hvor hurtigt vi udvikler os, og det er aldrig sjovt at være den første med den største og heller ikke den sidste med den mindste. Jeg tænker, at du nok har ret i, at det kommer med tiden, og at du fortsat må være tålmodig.

Kroppen vælger selv, hvor hurtigt den vil udvikle sig, og der er desværre ikke noget, du kan gøre andet end at være tålmodig, selvom det kan være rigtig svært, især når du hører på alle de andre drenges historier. Måske du har ret i, at de praler lidt? Forstået på den måde, at de måske overdriver deres oplevelser en smule? Det er i hvert fald ret almindeligt, at mange drenge gør det ...

Jeg er ked af at høre, at der er en pige, der har afvist dig på grund af din tissemand. Det kan ikke have været rart, men måske var hun alligevel ikke den helt rigtige for dig? Der er i hvert fald med stor sikkerhed en pige derud, der vil kunne lide både dig og din tissemand - også her må du være tålmodig og tænke, at du nok skal finde hende, eller at hun finder dig.

Jeg håber mit svar har hjulpet dig.

Måske kan det være en hjælp for dig også at besøge www.sexlinien.dk, hvis du kunne tænke dig at finde mere viden om, fx hvornår en penis udvikler sig mest.

Du kan også ringe til BørneTelefonen 116 111 eller logge på UngeChatten, hvor der sidder voksne klar til at snakke med dig. Det er gratis og anonymt.

Med venlig hilsen
BørneBrevkassen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.