Kan han lide mig?

Hej BB.
Jeg har den her fantastiske “kæreste”, vi ikke som sådan kærester endnu men opfører os som det. Vi har været hjemme ved hinanden. Jeg kan virkelig godt li ham, men engang imellem tvivler jeg også på ham. Sidst vi var sammen gav jeg bj og hj, og han gav mig finger og slikkede mig. Men han spiller heletiden kostbar, og er sammen med andre piger, og det HADER jeg. Det skal dog siges at jeg også tit er sammen med min bedsteven, men han er bøsse. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg kan ekstremt godt li ham, men ikke når han spiller som han gør.
Hilsen den forvirrede pige

Pige, 14 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 14 år

Jeg kan godt forstå, at du er lidt forvirret, og derfor tror jeg, du er nødt til at lytte til din mavefornemmelse, nemlig at han får en følelse frem i dig, som du ikke kan lide. Når ens “kæreste” spiller kostbar, bliver man usikker og har svært ved at nyde forelskelsen, og derfor synes jeg, du skal fortælle ham, hvordan du har det.

Du kan måske tage udgangspunkt i, at du rigtig god kan lide ham, så det kan du jo fortælle ham. Du kan måske også sige, at du er lidt forvirret over jeres relation og derfor har brug for at vide, hvad I laver med hinanden. Hvis du gerne vil være kærester med ham, så skal han vide det, og så må han jo sige, hvordan han har det. Måske han har det på samme måde, måske ikke. Det er du nødt til at finde ud af, også selvom det er en risiko for, at han ikke har det ligesom dig.

Det er også vigtigt, at du tro mod dig selv. Du kan kun være sammen med ham seksuelt, hvis du har lyst til det. Du må aldrig give handjobs eller blowjobs, fordi du føler, at det er noget, du skal. Husk det.

Jeg håber, du kan bruge mit svar og måske har fået modet til at tage en snak med ham?!

Hvis du har brug for det, kan du læse mere om forelskelse og kærlighed på vores hjemmeside. Husk også, at du altid er velkommen til at kontakte BørneTelefonen igen på 116111.

De bedste hilsner
BørneTelefonen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.