Brev
KÆRLIGHED ELLER HVAD!!!!! ???
hej jeg hedder c……. og jeg er 11 år gammel og i forgårs skete der noget altså jeg var i frikvarteret og jeg løb og legede pludselig faldt jeg ned i asfaldten det gjoege mega ondt jeg græd mere end nogensinde jeg fik næseblod der var ingen der hjalp mig op men så skete det en dreng fra min parelel klasse kom hen og sagde om jeg var ok?
jeg græd stadig og kunne ikke svare odenlig han følgede mig ind i toiletet og tørte mine øjne med hans bluse min tårer løb ned af mine kinder heletiden han lagde noget papir i min næse og det stoppede efter 5 min jeg spurgte hvorfor han hjalp mig han kyssede mig på kinden og gik ind til timen
jeg var helt varm inde i og en dejlig følse men næste dag tog jeg noget fint tøj på nogen stramme bukser og en tynd trøje som var elastisk og i timen havde vi ikke nogen lærer så vi havde fri leg jeg gik hen til drenge (ham der hjalp mig) og snakkede jeg var helt rød i hovdet og rødmede men pluselig kom en pige og hun fik overbalance også kom hun til at tagefat i min bluse så man kunne se mine bryster og de er ret store drengen kiggede på dem og blev flov han sagde bare øøøh vi se og resten af dagen ignorede han mig på en måde 🙁 hvad skal jeg gøre kan godt lide ham
Pige, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 11 år
Åhh det er ikke nemt med den kærlighed...
Altså, for det første var det da vildt sødt, at ham drengen hjalp dig, da du var faldet. Og at han så kyssede dig, gør det jo bare endnu bedre. Jeg tænker lidt, at der jo ikke ville være nogen grund til at kysse dig, hvis han ikke kunne lide dig. Og måske er han både lidt flov over at have set dine bryster og tænker, at du også er flov over det, så derfor ved han ikke helt hvad han skal gøre nu...
Man kan sige, at han jo har kysset dig, hvilket for mig at se, viser at han godt kan lide dig. Så jeg tænker på, hvad du mon har gjort for at vise, at du godt kan lide ham…? Måske han ikke gør noget, fordi han er i tvivlm om du kan lide ham..? Måske kunne du på en eller anden måde vise ham, at du faktisk godt kan lide ham? Det kan du jo gøre ved at skrive et brev eller måske få en veninde til at sige det til ham…?
De bedste hilsner
BørneBrevkassen
Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger
Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!
Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?
Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?
Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.
Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.