Brev
jeg er forelsket i en dreng
hej
jeg er en dreng på 13 år og e er forelsket i en dreng for min panele klasse,
jeg ved bare ikke hvordan jeg skal spøger ham og vi skal være kærester.
Vi er meget tit sammen og jeg ved han er til drenge.
hilsen en dreng. Tak på for hånd
Dreng, 13 år

Svar fra
Børnetelefonen
Hej Dreng på 13 år
Hvor er det dejligt at du er forelsket, det er en fantastisk følelse ikke?
Jeg kan godt forstå, at du synes det kan være svært at spørge. Du skriver i dit brev, at I tit er sammen, hvilket jo er rigtig godt når nu du er forelsket. Jeg tror derfor også, at I kender hinanden temmelig godt?
Hvis du føler det, så kunne én måde at spørge jo være ansigt til ansigt en dag I var alene sammen?
Hvis du synes, at det kan være svært at spørge ham direkte, kunne du måske sende ham en sms eller et brev? På en måde har du tid til at tænke over hvordan du gerne vil fortælle ham det og han har god tid til at læse det, og give dig et svar.
Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke.
De bedste hilsner fra BørneTelefonen