Brev
Hvordan kan jeg vide om han er Vild med mig?
Jeg er Vild med en Dreng, ska’ vi Kalde ham M!
Jeg har hørt Rygter fra min Veninde om at han har Kælet op ad Benet op til (Imellem benene) hos min Venindes Veninde!
Den dag kom der et Stort Huld i Maven, og jeg Hadede ham, men Ville Stadig være Venner med Ham!
Dagen efter Talte han til mig, og slog mig på Ryggen fordi han Ville spille på min Iphone, og jeg gav ham ikke Lov, og de Andre Dumme Drenge i Klassen, Drillede ham og sagde at han gav mig Massage, og han Ignorerede dem, og blev Ved.
Dagen efter var der ikke Noget og han svarede ikke på mit Smil.
På et Tidspunkt Begyndte mig, min Bedste Veninde i hele den Store Verden og -M- at synge en Sang, hvor hele Klassen + Læreren begyndte at synge med!
Spørgsmålet er, Hvordan kan jeg vide om han er Vild med Mig?
Pige, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
Normal 0 21 false false false DA JA X-NONE
/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel - Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:Cambria; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Kære pige på 11.
Tak for dit brev til brevkassen. Sikke vild du er med M. Jeg kan mærke på dit brev, at der kører 10.000 følelser rundt inde i dig, og jeg kan forestille mig, at det kan være rigtig svært for dig at finde rundt i…
Derfor er jeg glad for, at du skriver ind til os i Brevkassen,for så kan vi måske hjælpe dig lidt på vej…
Når man bliver rigtig vild med nogen, så er det meget naturligt, at man nogle gange hader dem og nogle gange er helt vilde med dem.Og nogle gange oplever man endda begge dele på samme tid, som du beskriver for mig i dit brev.
Jeg tænker at du er blevet ked af at høre rygtet ogalligevel er så vild med ham, at du stadig vil være venner. Sikke heldig han er,at have en sød pige, der er SÅ vild med ham…
Du spørger mig til sidst i dit brev om, hvordan du kan vide om M. er vild med dig. Og måske jeg kan komme med nogle gode råd til, hvad du kan gøre for at finde ud af det...
Du skriver at de andre drenge drillede M. da han slog dig på ryggen, og at han dagen efter ikke svarede på dit smil. Jeg tænker at han måske ikke svarede på dit smil, fordi han var bange for at blive drillet igen.. Og øv, hvor er det bare ærgerligt, at det skal være sådan, for så er det jo rigtig svært at vide, om han i virkeligheden godt kan lide dig men bare ikke tør at vise det, fordi han er bange for, at de andre drenge driller…?
Jeg tænker derfor, at den aller nemmeste måde at finde ud af om han kan lide dig, er ved at spørge ham… Men det ved jeg også kan være rigtig svært, så måske kan du skrive det i et brev? Eller få en veninde til at tale med ham for dig?
Hvis du ikke har lyst til at sige til ham direkte, at du er vild med ham, så kunne det måske være, at I kunne finde på noget at lave sammen en dag efter skole i stedet for? Så kunne I være sammen uden at de andre blandede sig, og det ville måske være nemmere for dig at mærke, hvordan han føler…? Måske du ved noget han synes er sjovt at lave, som du kan foreslå ham,at I kan lave sammen?
Uanset hvad du vælger at gøre, så tænker jeg, at du nok skal finde den løsning, der er rigtig for dig.
Hvis du vil have flere gode råd til, hvad I kan lave eller hvordan du skal få spurgt, så kan du også prøve at ringe ind til vores Børnetelefon, og få hjælp fra en sød rådgiver. Der er åbent alle dage mellem 11-23 på tlf. 116111
Endnu engang tak for dit brev. Jeg ønsker dig alt det bedste og håber, at du snart kan få svar, så du ikke skal rende og spekulere over om han er vild med dig mere.
1000 kram fra Brevkassen.
Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger
Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!
Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?
Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?
Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.
Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.