hvordan bliver jeg kærester med ham når vi kun har skrevet over mobil

Kære BB
Jeg er en pige på 14 år som skal starte i 7.klasse efter sommerferien jeg skal i klasse med en dreng som jeg måtte på Facebook hvor jeg fik hans mobilnummer vi har så skevet sammen på mobillen og jeg syntes at han er rigtig sød og jeg ved at han også syntes at jeg også er sød men jeg kunne godt tænke mig at blive
kæreste med ham men ved ikke hvad jeg skal gjorer.

Hilsen A. K. H. Pigen

Pige, 14 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære A. K.H. Pigen
Tak for dit brev- måske er du allerede startet i skolen, når du får svaret her. Jeg synes, det lyder som et rigtig godt udgangspunkt for dig, at du allerede har skrevet en del med drengen på Facebook. Facebook og andre sociale medier kan tit være gode steder at starte en flirt.

Jeg tænker, du skal fortsætte med at signalere til ham, at du synes, han er sød. Hvis han kobler sig på og svarer interesseret, så er der jo en god chance for at jeres forhold udvikler sig over den kommende tid...

Måske er det lettest bare at fortsætte over Facebook et stykke tid endnu- eller måske har du mod på også at sende ham mere direkte signaler, når I mødes..? Hvis du klikker på dette her link >>, er der en lille test, du kan tage, som munder ud i nogle forslag til, hvad du kan gøre alt afhængig af, hvad du svarer i testen. Måske kan den give lidt mere inspiration..?

Pøj pøj med det... :-)

Mange hilsner BørneBrevkassen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.