Har jeg stadig en chance hos ham??

Læs hele brevet
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pigen der virkelig har brug for hjælp :'(

Tak for dit brev. Jeg tror, der er mange unge, der kan genkende de følelser, du beskriver.

Det er ofte dejligt at være forelsket, det kilder i maven, og man bliver glad, når man tænker på den anden... men tit er det også svært. De fleste oplever også usikkerheden, når de er forelskede. Den usikkerhed beskriver du rigtig flot.

Det er altid svært at vide, hvad man skal gøre. Det nemmeste er jo, hvis man ser den anden jævnligt, for så kan man lettere stille og roligt finde ud af det og lærer den anden at kende... Du skriver, at han ikke bor så langt væk, så måske har du mulighed for at se ham igen? Måske du ved, hvad han kan lide at lave i sin fritid, og måske du kan møde ham tilfældigt der?

Jeg tænker, at hvis du har haft en fornemmelse af, at han sidste gang blev skræmt væk, fordi du skrev for meget... er det nok ikke det, du skal gøre igen. Måske du kan sende ham et blink på Facebook? Eller være heldig at møde ham igen... Nu bliver det varmere i vejret, så alle kommer mere ud, og det gør han sikkert også.

Du kunne evt. også overvje at sende ham en besked om at det var fedt at se ham igen og at du faktisk gerne vil sige til ham, at du er ked af, du virkede så desperat -da I var kærester.. Måske ville det sende et signal om, at du faktisk er mere moden og så vil han måske også turde give det en chance igen..?

Det er svært for mig at svare på, om du har en chance, da jeg ikke kender ham, og ikke ud fra dit brev kan se, hvad der skete sidst, hvordan I stoppede kontakten? Om I havde talt om at være kærester? Hvordan han virkede, da du så ham igen..? Måske du kan svare på nogle af de spørgsmål og selv finde frem til, om du har en chance?

Ellers er du altid velkommen til at kontakte BørneTelefonen eller logge på UngeChatten for at få talt mere om det, og måske få endnu flere ideer til, hvordan du kan kontakte ham igen.

Jeg håber, du finder ud af det.
Med venlig hilsen
BørneBrevkassen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.