Han bliver nemt træt af mig…:/

Læs hele brevet
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 16 år!

Hvor er det dejligt, at du har fundet en kæreste, du er så glad for.

Det kan sagtens være, at du og din kæreste har forskellige behov for sex og at jeres tanker om, hvordan man er kærester, er forskellige på nogle punkter.

Måske vil han gerne lave andre ting med dig foruden at have sex med dig. Det kan være alt muligt – gå en tur, se en film, spille et spil eller lignende. Det er ikke det samme som, at han er træt af dig.

Der er ikke nødvendigvis noget underligt i, at I begge to har meget lyst til sex, når I ses om fredagen, men at behovet for sex så er mindre, når der bliver søndag. I har måske glædet jer til at ses hele ugen, og når I så endelig ses fredag, så har I derfor begge meget lyst. Fordi savnet til hinanden er blevet bygget op hele ugen. Kan du følge mig i det?

Det lyder som om, I begge har lyst til at blive ved med at være kærester med hinanden. Og at du allerede har bragt det op og talt med din kæreste om det, er rigtig godt og noget som også kendetegner et godt forhold. At man kan tale åbent og ærligt med hinanden, når man bliver i tvivl om noget.

Min tanker er, at I måske kan tale om, hvad I hver især tænker om at være kærester og hvordan I gør, så I begge to synes, det har været en god weekend og at det har været rart at være sammen. Måske snakken så denne gang skal handle om, hvad han synes kunne være fedest i lavede om søndagen, hvis hans behov for sex er dækket der. Tror du, du har mod på det?

Har du brug for at tale mere om det, er du velkommen til at ringe eller skrive på 116 111.

Kærlig hilsen fra Børnetelefonen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.