Brev
forelsket
hej
jeg er en pige på 13 år og jeg så en dreng på stranden og jeg blev vild forelsket i ham.
Da han kom op fra vandet hoppede mit hjerte han skulle hjem af men før han gik sagde han farvel til mig.
jeg har gået og tenet på det den sidste uge
kan i hjælpe mig
Pige, 13 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 13 år,
Hvor er det dejligt, at du er blevet lidt forelsket.
Måske kan du tage kontakt til ham på en eller anden måde? Hvis du ikke har nogen informationer på ham, kan du måske prøve at møde ham på stranden igen?
Hvis ikke vil du nok tænke på ham i lidt tid. Og måske forelske dig i en anden og glemme ham.
Derfor er det helt normalt, at du har tænkt på ham den sidste uge og nok fortsat vil gøre det lidt tid endnu.
Nyd den dejlige fornemmelse du har i maven for nu – det er en god ting og helt normalt!
Kærlig hilsen
BørneTelefonen