Er hun for gammel til mig?

Hej

jeg er 11 år gammel og er sammen med en fra min storebrors klasse på 16

hun tager stoffer og er racist men jeg har mistet min møgdom til hende

burde jeg blive med hende fordi alle mine venner synes det er mega sejt.

Hjælp mig.

Dreng, 11 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære 11-årige dreng.

Tak for dit brev.

Jeg synes ikke, at du skal blive med hende af flere forskellige årsager. Den første grund er, at det faktisk er ulovligt for hende at have sex med dig. Du er nemlig under den seksuelle lavalder, så hun kan faktisk blive anmeldt og dømt for det. For det andet tager hun stoffer, og det lyder som, at hun kunne bruge noget hjælp fra en voksen. Det virker heller ikke, som om du har lyst til at være sammen med hende. Så jeg synes, at det skal stoppe - det er egentlig ikke megasejt.

Jeg synes, at det kunne være en god idé at snakke med en voksen om det eller måske din storebror? For det kan være svært at sige fra overfor en, der er så meget ældre end en selv, og derfor kan man have brug for noget opbakning og en at snakke med det om.

Jeg håber, at mit svar hjalp. Ellers er du meget velkommen til at ringe ind til BørneTelefonen på 116 111.

Kærlig hilsen,

BørneTelefonen

Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger

Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!

Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?

Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?

Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.

Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.

Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!

Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.