Brev
er det gengeldt?
hej bb
jeg er måske lidt det man kalder en player, kysser lidt her og der og også mere end det… jeg er selvfølgelig gode venner og elsker da også dem jeg laver noget med men nogle af dem er også bare hvis vi hygger en aften med vennerne og en film.
jeg har ikke haft så mange kærester, 3-4 stykker tror jeg og en af dem var jeg riiiiigtig forelsket i og vi var kærester næsten to år og tænke jeg aldrig ville få sådan nogle føelser for en igen, men så flyttede jeg skole og blev mobbet lidt i starten med midt blandt andet udseene af nogle af pigerne.
der går to tvillinger i min parelel klasse som er helt vildt smukke og den ene hun drillede mig lidt i starten og så en aften spurgte hun om jeg ikke ville hjem til hende og så tog jeg derhen og en uge efter skulle hendes veninde på rejse i 4 måneder og hun snakker ikke rigtigt med nogle i skole udover hende, fordi hun ikke har interesse for de andre.
men så efter den aften snakkede vi sammen hele tiden i skolen og hun begyndte faktisk at røvrende mig lidt, men ikke at jeg ikke kunne lide det fordi synes hun var sød og dejlig at være sammen med og så til en skolefest stod hun også meget op af mig, og så da hun skulle hjem spurgte hun om jeg ikke ville følge hende og så gik jeg med og vi snakkede og så da vi skulle sige farvel krammede vi og gik fra hinanden..
vi snakkede sammen i lang tid og jeg sagde til hende en aften hvor vi var sammen at jeg faktisk var begyndt at kunne lide hende lidt og hun sagde iligemåde og jeg blev helt vildt glaf, fordi vi havde snakket sammen i lang tid også uden overhovedet at holde i hånd, jeg havde bare sådan en dejlig føelse når jeg var sammen med hende og hun var bare så fantastisk, troede så vi havde noget efter som hun også kunne lide mig.
men så begyndte hun ikke at gå med mig efter noget tid og jeg gik mere efter hende og hun spurgte mig altid og jeg ikke lige ville gå med hende hjem hvis hun skulle hente noget osv.. men nu siger hun ikke ting som det mere, hun snakker bare som en normal ven.
og så i aftes var vi sammen og så, så jeg på hendes facebook at hun skrev lidt med en anden dreng og jeg spurgte hende så om de havde noget og om hun kunne lide ham og så sagde hun hmm lidt måske, og var bare ved at dø og tænker ikke på andet en hende hele tiden, hvad skal jeg gøre?
Dreng, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære dreng på 14 år.
Tak for dit brev. Det er aldrig helt nemt med den kærlighed, så det er flot, at du har skrevet ind til os. Som jeg læser dit brev, er du i tvivl om hende pigen også godt kan li’ dig, og hvis hun kan, hvorfor hun så skriver med en anden dreng på facebook..? Jeg kan godt forstå, hvis du blev trist over, at du så hun skrev sammen med ham, når du nu godt kan li’ hende. Jeg tænker, at den nemmeste måde at finde ud af om hun kan li’ dig, er ved at spørge hende direkte. Jeg kan godt forstå, hvis du er lidt bange for at spørge hende direkte, for hvad så hvis hun måske siger nej..?? Så måske du i stedet kan skrive en mail til hende, lidt a la et kærestebrev, hvor du fortæller hende at du faktisk rigtig godt kan li’ hende og spørger hende, hvordan hun har det med dig. Samtidig kan du så fortælle hende, at du blev ked af det, da du så at hun skrev sammen med en anden dreng… Du starter dit brev med at fortælle, at du er lidt en player, så det kan jo også være, at hun er bange for, at du ender med at såre hende, og at du bare mener det for sjov det du siger, men det kan du så også forklare hende i brevet. En anden ting du kunne gøre, var måske at spørge en af hendes veninder, eller måske hendes tvillingesøster..?? Jeg håber, at du kan bruge mit svar, ellers er du meget velkommen til at skrive herind igen, eller måske ringe til BørneTelefonen på 116 111 De bedste hilsner BørneBrevkassen
Få endnu flere gode råd om Forelskelse, kærlighed og kærestesorger
Kærlighed og forelskelse kan være det bedste, men hvis dit hjerte er blevet knust, kan det også gøre rigtig ondt!
Hvordan får man en kæreste? Er du forelsket? Ved du ikke, hvordan du flirter eller scorer dit crush? Er du blevet helt vild med din bedste ven?
Måske du er midt i et break up og har kærestesorger? Eller måske du gerne vil slå op med din kæreste – men hvordan gør man det?
Det kan også være, du er jaloux på din ven, fordi han scorede hende, du var vild med. Eller måske jalousien dukker op, hvis din kæreste er sammen med sine venner.
Her på siden kan du finde svar på spørgsmålene ved bl.a. at prøve scoreguiden, kysseskolen, se videoer eller få råd om kærestesorger og forelskelse.
Ramt af kæreste sorger? Få gode råd!
Det kan gøre så forbandet ondt at have kærestesorger! Her kan du få gode råd til, hvordan du bedst kommer igennem dine kærestesorger.