Brev
Blev ghostet
For 3 uger siden begyndte jeg at skrive med en dreng på 19 år. Vi matchede først på tinder, og begyndte så at skrive på snapchat. Det begyndte meget hurtigt at handle om sex, vi sendte nudes til hinanden. Og han begyndte at tale om at jeg skulle dominere ham, han synes det var frækt at være min ‘slave’.
Jeg har meget seksuel erfaring og er meget sikker og tryg når det kommer til sex. Jeg er dog altid vant til at væren der der BLIVER domineret, så det var meget underligt for mig at rollerne blev ‘byttet om’ på den måde. Vi skrev sammen om sex i et par dage.
En fredag afte mødtes vi så sent om aftenen for at gå en tur. Vi kom meget hurtigt ind på hinanden, og jeg synes vi havde god kemi. Vi kyssede også, så sagde han noget med at han godt ‘ku bruge et bowjob’, der sagde jeg fra.
Da vi sluttede vores date sagde han at han ville komme hjem hos mig næste morgen med kaffe klokken 10:00 og så skulle vi bare ligge sammen hele dagen. På vejen hjem sendte han mig en besked “Du er meget sød” skrev han. Jeg ringede til min veninde og var helt vildt glad, ikke nok med at jeg synes han var mega lækker, personlighedsmæssigt virkede han til at være næsten alt det jeg længe har efterspurgt (spontan, seriøs, veltalende, høflig, punktlig).
Næste morgen præcis kl 10:00 ringede han til mig og sagde at han stod ved min dør. Jeg synes det var mega ‘charmerende’ og ‘forførende’. Han fejede virkelig benene væk under mig. Jeg følte mig utrolig hurtigt tryg ved ham, tryg nok til at kaste mig ud i sex-ting jeg aldrig før havde prøvet. Jeg bandt ham med bånd, spankede ham og stak en finger-penetrerede ham. Det var utrolig god sex, og jeg kunne godt lide at prøve en ny rolle.
Eter vi havde haft sex 2 gange, lå vi bare og puttede i et par timer. Og snakkede om alt muligt, han spurgte ind til nogle meget personlige ting (bla. om min far som døde sidste år), han gik rundt på mit værelse og kiggede på mit tøj og mine ting, og fortalte om sig selv. Da han gik kyssede vi hurtigt farvel.
Det var mig der skrev til ham bagefter. Vi skrev lidt sammen, men ikke lige så meget som før. Efter der var gået 2 dage uden specielt meget kontakt skrev jeg til ham “Har du lyst til at mødes igen?”, “Ja da, det vil jeg gerne” svarede han så. Vi skrev lidt sammen igen i et par dage.
Der var en dag han spurgte om han måtte komme hjem til mig, der kunne jeg ikke dsv. Jeg spurgte ham dagen efter om han ville komme, men der kunne han så dsv ikke. Hen over weekenden tabte jeg min telefon, så jeg skrev til ham at hvis han ville have fat på mig kunne han finde mig på facebook. Der gik 1-2 uger uden at vi havde kontakt, men så i for gårs til en fest hvor jeg var meget fuld ‘kom jeg til’ at skrive til ham “Hey, hvad laver du?”. Han har ikke svaret i 3 dage nu.
Jeg forstår bare ikke hvad der er galt. Vi havde helt vildt god kemi, både seksuelt og derudover. Han siger at han gerne vil ses men tager ikke intiativ. Hvorfor kan man som 19-årig stadig ikke finde ud af at behandle folk ordneligt? Han virkede ellers meget moden og ordenlig.
Jeg tænker ofte på ham, og får lyst til at tage alle mulige steder hen i håb om at støde ind i ham, men jeg gider jo ikke bruge hele min sommer på at jagte en eller anden idiot.
Pige, 16 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige på 16 år
Tak for dit brev til os. Det er altid dejligt at møde et andet menneske og føle, at der er en god kemi. Ligeså lidt dejligt er det, når man ikke hører noget uden at vide hvorfor. Jeg kan godt forstå, at det ikke er sjovt, at han pludselig ikke svarer.
Du skriver, at I mødtes på Tinder og derefter skrev sammen på snapchat og sendte hinanden nudes, før I havde mødt hinanden i virkeligheden. På jeres første date snakkede han om blowjobs, men du sagde fra.
Jeg ved, at rigtig mange er på Tinder for at finde nogen at have sex med. Det lyder for mig som om, at jeres relation hurtigt har handlet om sex. Det er dog ikke ensbetydende med, at man ikke kan ses efterfølgende og måske endda ende med at være i et forhold med hinanden. Jeg siger det blot, fordi det måske har været hans formål med daten hele tiden; at I skulle have sex. Hvad tænker du om det?
Selvom ens relation hurtigt drejer sig om sex, kan man jo sagtens blive gode venner og måske kærester. Så jeg kan godt forstå, at du undrer dig over, at han pludselig ikke svarer, når nu du har lyst til at se ham.
Du skriver, at han ikke har svaret i tre dage, og at det ellers virkede som om, at han gerne ville ses. Det er altid svært at finde en balance i, hvor meget eller hvor lidt man skal kontakte en person, der ikke svarer. Men nogle mennesker er ikke så gode til at huske at svare eller til at tage initiativ. Er det en mulighed at skrive til ham igen og fortælle, at du virkelig gerne vil se ham, og at du synes, at I havde en rigtig god kemi?
Du fortæller, at du ofte tænker på ham og har lyst til at tage alle mulige steder hen i håb om at støde ind i ham. Det kan jeg godt forstå. Jeg tror, at alle mennesker der er blevet smigret af et andet menneske kender den følelse. Det lyder som om, at I har haft nogle rigtig dejlige møder, så jeg forstår godt, at du har lyst til at se ham igen. Desværre kan man ikke tvinge andre til at have det på samme måde. Derfor tænker jeg heller ikke, at du skal bruge din sommer på det – som du jo også selv skriver.
Jeg får lyst til lige til sidst at spørge om du kender Sletdet? Du skriver, at I sendte hinanden nudes. Det kan være svært at holde helt styr på, hvor den slags ender henne, så det kan være en god idé at tage sine forholdsregler her. Her kan sletdet hjælpe dig. Du kan finde guides om flirt osv. i forhold til dit liv på nettet. Der findes også film og tests man kan tage. Du kan finde dem her.
Du har skrevet sådan et fint brev til os, hvor du har været god til at forklare din situation. Jeg ved, at det kan være frygteligt at sidde i uvished, men jeg ved også, at det for det meste løser sig. Jeg håber, at du kan bruge mine råd til noget. Ellers er du altid velkommen til at skrive til os igen eller ringe på 116111.
De bedste ønsker
BørneTelefonen