Brev
UPS? tror jeg nok
Til brevkassen
Jeg er en pige på 16 år.
Jeg var hjemme hos min kæreste en weekend og vi hyggede os meget. men på et tidspunkt havde vi sex jeg stønnede meget højt.
senere havde vi set en film og så gik vi i seng men så opdagede vi ikke at hans lille søster var kommet hjem fra hendes ven (hun er ca. 12 år) (hun kom hjem efter vi gik under dynen i sengen)
men så på et tidspunkt havde ham og jeg sex igen vi stønnede om kamp og høj og mens vi var ved at komme kom hun ind og spurte hvem jeg var og hvorfor vi “bollede”
(hun har ikke set mig før vi har været kærester i en måned) og min kæreste sagde at jeg var hans kæreste men så slog hun mig med flad hånd lige på mit ansigt
hvad skal jeg gøre jeg vil ikke slå op med min søde kæreste bare fordi hans lillesøster er jaloux men jeg gider ikke at være sammen med en som har en søster der hader mig og er Jaloux.
og det skal lige siges at hver gang hun ser mig går hun fra glad til sur og går sin vej mens hun smækker med døren. ( hendes bror og hende har et meget MEGET godt forhold sammen)
hvad skal jeg gøre????????
Fra Den triste pige
Pige, 16 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige,
Det var da uheldigt at din nye kærestes lillesøster kom hjem uden I vidste det og at hun opdagede I havde sex. Både I og hun må være blevet meget overraskede. Der er ikke noget at sige til hvis du kan synes det er lidt svært at finde ud af hvordan I kommer på talefod efter sådan en oplevelse.
Jeg kan godt forstå, du ikke har lyst til at slå op med din kæreste, da det lyder som om I har det rigtig godt sammen. Det synes jeg heller ikke er en mulighed. Du og din kæreste er de ældste, så tænker I måske kan gøre noget for at du kan få et bedre forhold til lillesøsteren. Din kærestes lillesøster har nok følt sig overrumplet og måske krænket over at høre og se I havde sex. Måske det er derfor hun forlader rummet så snart du kommer fordi hun ikke ved hvad hun skal sige? Jeg ved at det nok heller ikke var rart for jer og formentlig også var pinligt at blive opdaget? Har dig og din kæreste mon snakket om det efterfølgende? Jeg synes godt du kan spørge ham hvad han tænker I kan gøre for at få det godt med hans søster. Sig at det betyder noget for dig at hun kan lide dig. Formentlig skal der ikke mere til end at I siger undskyld og at I ikke vidste hun var kommet hjem. Det kan gøres både mundtligt eller i et brev. Måske I også kan foreslå at I laver et eller andet sammen en dag (ex. se en film). På den måde kan hun bedre lære dig at kende. Hvad tænker du mon om det?
Jeg håber du fik svar på det du håbede, ellers er du altid velkommen til at kontakte os på BørneTelefonen på 116 111. Ha’ det godt og nyd din forelskelse i fulde drag.
Kærlig hilsen,
BørneTelefonen