hjælp

jæælp

Pige, 16 år
Svar fra

Børnetelefonen

Kære pige på 16 år

Vi vil meget gerne hjælpe dig. Mon du har mulighed for at skrive igen og fortælle lidt mere om, hvad der sker i dit liv og hvad du gerne vil have hjælp til?

Du er meget velkommen til at skrive til Brevkassen igen. Du kan også altid ringe eller skrive til BørneTelefonen på tlf 116111.

boernetelefonen.dk kan du også se, hvordan du chatter med os.

Kærlig hilsen

BørneTelefonen

Hvordan har du det i din familie?

hvordan har du det med din familie?

Føler du dig udenfor? Kommer du tit op at skændes med dine forældre? Er det svært med dine søskende?

Klik dig videre her og få gode råd til, hvordan du kan få det bedre i familien.