Brev
familie
heej er en pige på 14 år.. hvad gør man når man ik ka holde ud at være der hjemne når man er cutter og ens mor har selvmords tanker og det min skyld.. fmjeg er gået ned med deprissoin uden at vise det.. er ked af det hele tiden.. drikker alkohold om mirgen for at slippe væk.. ka ikke konsentrer mig om.min skole gang eller noget mere.. pleace hjælp mig
tak på forhånd
Pige, 14 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige
Det ser ud til, at du er kommet til at sende det samme brev 2 gange. Du kan læse dit svar her >>
Kærlig hilsen BørneBrevkassen
Hvordan har du det i din familie?
hvordan har du det med din familie?
Føler du dig udenfor? Kommer du tit op at skændes med dine forældre? Er det svært med dine søskende?
Klik dig videre her og få gode råd til, hvordan du kan få det bedre i familien.
Du kan få en Bisidder fra BørneTelefonen
Hvis du skal til møde i kommunen eller i Familieretshuset, kan en voksen fra BørneTelefonen gå med dig. Det er helt gratis at få en bisidder.