Brev
Er det forkert?
Hej jeg er en dreng på 15.
Det helestartede for 3 måneder siden, hvor jeg begyndte at onanere til min bonus søster hun er 16 år.
Jeg har haft mange våde tanker og drømme om hende. Jeg har flere gange drømt at jeg voldtager hende. Jeg begyndte også at dufte til hendes tøj og onanere i hendes seng, når hun ikke er hjemme.
Jeg er også begyndt sent om natten at liste mig ind til hende, mens hun sover. Nogle gange trækker jeg forsigtigt dynen af hende og tager på hendes røv, fisse eller hendes bryster.
Mens hun ligger og sover, onanere jeg til hende. Hvad skal jeg gøre? Jeg ved ikke, hvad jeg har gang? Er det forkert det jeg gør? Er det ulovligt?
Plz help me
Dreng, 15 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære dreng på 15
Tak for dit brev. Jeg kan forestille mig, at det må have krævet en hel masse mod af dig at skrive brevet her til brevkassen. Måske har du været bange for, hvad andre ville tænke, når de læser dit brev, da du godt ved, at det er forkert, det, du gør. Men du har valgt at finde al modet frem og bede om hjælp. Og tak for det. Jeg vil meget gerne hjælpe dig.
Du spørger, om det er ulovligt, og til det er svaret ja. Det er et overgreb mod din bonussøster, når du tager på hende og onanerer til hende. Det er startet med nogle fantasier, men nu er nogle af fantasierne ved at blive ført ud i livet. Og det bliver nødt til at stoppe.
Det er helt normalt at have seksuelle fantasier, og der er ikke noget galt med at onanere, mens man tænker på nogen. Men hvis man vil udleve en fantasi sammen med nogen, SKAL de have sagt ja til det. Jeg kan godt høre, at du tænder meget på din bonussøster, og at du har lyst til at have sex med hende. Men mit bedste råd vil være, at du prøver at finde en anden måde at få tilfredsstillet dit seksuelle behov. Hold dig til at onanere, når du er alene - og tænk måske over, om dine fantasier kunne dreje sig lidt væk fra din bonussøster..? Måske kunne det være dejligt for dig at få en kæreste, som havde lyst til at have sex med dig på et tidspunkt...
Endnu engang synes jeg, det var rigtig modigt af dig at skrive herind og bede om hjælp. Hvis du har behov for at snakke, er du også altid velkommen til at skrive eller ringe helt anonymt til os på 116111. Du kan også gå ind på www.sexlinien.dk og læse om onani, fantasier og grænser, og det er også muligt at ringe til Sexlinien eller chatte med dem. Der findes også en rådgivning for børn og unge, der overskrider andres seksuelle grænser. De hedder ”JanusCentret”. På http://januscentret.dk/ kan du læse mere dem.
Kærlig hilsen BørneTelefonen