Brev
bange
Kære bb
jeg er meget gbange om natten jeg begynder nogen gange og tænke på om det er en mand der kommer om natten og laver sex med mig men jeg ved ikke om det er virkeligt eller en frøm
og nu er jeg rigtig bange for om jeg er gravid og jeg skal helle tiden kigge på min mave for at se om den vikser men kan jeg blive garvid uden at have men i nu men jeg er bange forog jeg ved ikke om der er en mand om natten
og så har jeg det oså som om jeg lever i en drøm jeg skal helle tiden tænke på det jeg har lavet henne af dage er det mon en sygedom eller kan det være noget angst og jeg har rigtig ondt i maven og har kvalme hver dag men er bange for at det er et tegn på at man er gravid men jeg ved ikke om jeg har været i seng med nogen
og her på det sidste har det bare køret rundt i min krop jeg har været ked af det uden grund jeg greder mig selv i søvn jeg har sagt det med jeg er ked af det til min far men han siger det er noget der hedder humørsvingning men hvornår bliver alt normalt igen og hvornå kan jeg blive glad igem
ps jeg er 11 år plizzz hjælp mig
Pige, 11 år

Svar fra
Børnetelefonen
Kære pige
Tak for dit brev. Jeg kan se, at du har sendt to breve, der minder om hinanden, så derfor har jeg kun svaret på det ene brev. Du kan læse svaret her >>
Kærlig hilsen
BørneBrevkassen
Få endnu flere råd, hvis du er Bange, utryg eller angst
Alle mennesker oplever at være bange mange gange gennem livet. Men hvis man er bange eller angst for ting, som slet ikke er farlige, eller hvis frygten for meget, er det vigtigt, at man får noget hjælp.
Nogle oplever at være bange for noget bestemt som fx eksamensangst, angsten for edderkopper eller at være bange for at flyve.
Det kan også være, det er lidt svært at sige, hvad man helt præcist er bange for. Måske det bare er en følelse af uro og utryghed i kroppen.
Her på siden kan få gode råd eller du kan lave din egen find ro plan. Du kan også læse andre børns breve og BørneTelefonens svar.