Brev

B menneske 🥴

Læs hele brevet
Svar fra andre

Børn

Hej!
Mit råd er at lave en kop varm te inden at du skal sove og læse en bog. At kigge på en skærm kan gøre det sværere at falde i søvn. Prøv ligeså stille at gå tidligere i seng måske 5 min. af gangen. Og hvis den første alarm ikke hjælper så sæt nogle andre, så du er sikker på at stå op. For at starte det med at gå tidligt i seng og stå tidligt op, så stå tideligt op en dag, så bliver du træt om aftenen, og sover tideligt og vågner tideligt igen O.S.V.. PS: når du skal stå op af sengen så tæl til 3. 123.. og hop ud af sengen så bliver du sådan helt vågen og klar på dagen. Bare gør hvad du kan, og prøv dit bedste så kan du ikke gøre mere. Håber at mit svar kunne bruges<33

B.H pige på 12 (snart 13) år

  • har fået mit andet 12 års stik! juhuuu! DONE, Pige, 12 år

Halløj!
Jeg er godt nok selv et B menneske men nå jeg skal vågne tidligt og være frisk (hvilket jeg sjældent er) så gør jeg nogle af de her ting:
Læse før jeg går i seng
Drikke noget te eller sådan før jeg går i seng
Sidder IKKE med min telefon (den er sgu vigtig)

Min psykolog sagde jeg skulle prøve at lytte til afslappende musik (det hjalp dog ikke..)

Jaer håber det hjælper:)

Kh pige fra Aarhus

  • Pigen fra Aarhus, Pige, 14 år

Hej
Jeg er et A-menske og jeg villle ønske jeg var B-menske.
Fordi når jeg sover hos andre så går vi liiiidt sent i seng.
Og så vågner jeg stadig tideligt.
Også har jeg ikke fået så meget søven.

Men vis du gerne vil vare A-menske så synes jeg at du skal gå lidt tideliger i seng v’er aften bare lidt

Håber noget kunne bruges

Kh

  • E, Pige, 12 år

Det er ikke længere muligt at give råd til dette brev. Vil du hjælpe andre børn, så klik her

Andre der Hjælper

Der findes også andre steder, hvor du kan få rådgivning og hjælp.

Måske har du brug for at tale med en ekspert, der ved rigtig meget om lige præcis dét, du tumler med.

Fandt du ikke den hjælp, du søgte efter? Her er en liste over andre, der også har rådgivning for børn og unge.
Chat
Chat
Gruppechat
Gruppechat